نیکان کیفیت اندیش

کلینیک تخصصی مدیریت

نیکان کیفیت اندیش
مشاوره سیستم های مدیریت
نیکان کیفیت اندیش
برگزاری دوره های آموزشی تخصصی
نیکان کیفیت اندیش
تدوین استاندارد های ملی
نیکان کیفیت اندیش
دریافت نشان استاندارد

 

 دریافت گواهی نامه سیستم های مدیریت و محصول

 

ISO9001

این استاندارد یک الگوی جهانی برای پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت میباشد و ویژگی بارز آن بکارگیری رویکرد فرآیندی در هنگام ایجاد و بهبود اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت به منظور افزایش رضایتمندی مشتری از طریق برآورده نمودن خواسته ها و فراهم آوری محصول مطابق با الزامات مشتری میباشد .

   
ISO 10002   و     ISO 10001

هدف از پیاده سازی این سیستم ، ایجاد رویه های موثر برای  رسیدگی و مدیریت شکایت مشتریان به عنوان ابزاری در راستای ارتقاء مشتری مداری و اطمینان از رضایت مندی مشتریان میباشد . این استاندارد به تشریح سیستم مدیریت رضایت مندی مشتریان  و نحوه سنجش رضایت مندی مشتریان و رسیدگی به شکایات مشتریان میپردازد.

   

ISO 14001

این استاندارد الزاماتی برای یک نظام زیست محیطی مشخص مینماید ، تا یک سازمان خط مشی و اهدافی را با در نظر گرفتن قوانین و سایر الزاماتی که سازمان در نظر دارد تهیه و در سطح سازمان جاری نماید .

   

 

OHSAS 18001

در جهان همه ی دولت ها درباره کنترل ریسکهایی فکر میکنند که ممکن است برای شرکت ها رخ دهد . استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی در بر گیرنده بهداشت شغلی در تمامی عملیات و فعالیت های داخلی سازمان میباشد که در جهت شناسایی ریسکهای موجود و جلوگیری از بروز حوادث میپردازد .

   

سیستم مدیریت یکپارچه IMS

استاندارد  IMS  که اصطلاحا به آن سیستم مدیریت یکپارچه میگویند در واقع شامل استاندارد های  ISO9001,  ISO 14001 , OHSAS 18001 میباشد . با توجه به اینکه هر سه استاندارد مشترکات بسیاری دارند برای سازمانی که قصد دریافت هر سه گواهینامه را دارند ، بهینه آن است که با ادغام نمودن سیستم ها , سیستم مدیریت یکپارچه را ایجاد نماید .   

   

استاندارد اتحادیه اروپا CE

علامت CE انطباق محصول با قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپای متحد را نشان می دهد . محصولی که موفق به اخذ این آرم می شود ، می تواند در تمامی کشورهای اروپای متحد و اتحادیه تجارت آزاد اروپا  بدون محدودیت برای فروش ، به بازار عرضه شود و با داشتن آرم CE مجوز ورود به بازارهای اروپایی را پیدا می نماید . علاوه بر کشورهای اروپایی بسیاری از کشورهای همسایه ایران و حاشیه خلیج فارس نیز، داشتن نشان CE را به عنوان شرط پذیرفتن کالاها جهت واردات اعلام کرده اند.

   

گواهی نامه ارگونومی

امروزه استفاده از محصولات ارگونومیک و همخوان با بدن انسان به یک رویکرد هم گیر تبدیل شده است از این رو تولید کنندگان محصولات مختلف علاقه مند به داشتن تاییدیه های معتبر  ارگونومی برای محصولات خود می باشند . دریافت گواهی نامه ارگونومی هم به صورت ملی و هم به صورت بین المللی از طریق موسسات معتبر امکان پذیر می باشد .

   
   

 

 

 

 

 

 

 

 

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction