نیکان کیفیت اندیش

کلینیک تخصصی مدیریت

نیکان کیفیت اندیش
مشاوره سیستم های مدیریت
نیکان کیفیت اندیش
برگزاری دوره های آموزشی تخصصی
نیکان کیفیت اندیش
تدوین استاندارد های ملی
نیکان کیفیت اندیش
دریافت نشان استاندارد

ساخت دستگاه تست

ساخت دستگاه تست صندلی و مبلمان اداری و آمفی تئاتر:

دستگاه تست صندلی و مبلمان و اداری و آمفی تئاتر، شامل مجموعه ای از دستگاه های تست پنوماتیک با سیستم کنترل PLC می باشد که براساس استاندارد ملی ایران به شماره 9699  طراحی شده است . این مجموعه شامل دستگاه تست کفی و پشت ، دستگاه تست دسته ها ، دستگاه تست سقوط ، دستگاه تست پایه پنج پر ، دستگاه تست چرخ ها و پایداری صندلی می گردد . کلیه دستگاه ها دارای تاییدیه استاندارد اتحادیه اروپا و مورد تایید سازمان استاندارد ایران می باشد .

 

 دستگاه تست صندلی اداری    دستگاه تست صندلی اداری    دستگاه تست صندلی اداری    

 

دستگاه تست صندلی اداری نیکان کیفیت   دستگاه تست صندلی اداری نیکان کیفیت    

 

ساخت دستگاه تست مبلمان خانگی :

دستگاه تست مبلمان منزل ، شامل مجموعه ای از دستگاه های تست پنوماتیک با سیستم کنترل PLC می باشد . که به صورت کمپکت طراحی شده وفضای بسیار کمی را اشغال می نماید  و نیاز به جابجایی مبلمان برای انجام تست ها نمی باشد . این دستگاه قابلیت انجام تست استحکام و دوام بر روی مبلمان مختلف از جمله مبل سه نفره راحتی ریلکسی را دارد . دستگاه تست بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 9184 و11527 طراحی شده و شامل تست کف وپشتی مبلمان ، دسته ها ، سقوط وزنه ، ضربه به پایه ها ، چکش ضربه می گرد

کلیه دستگاه ها دارای تاییدیه استاندارد اتحادیه اروپا و مورد تایید سازمان استاندارد ایران می باشد .

دستگاه تست مبلمان منزل نیکان کیفیت   دستگاه تست مبلمان منزل نیکان کیفیت   دستگاه تست مبلمان منزل نیکان کیفیت furniture test    

ساخت دستگاه تست میز اداری و خانگی :

این دستگاه با اساس استاندارد ملی ایران با شماره9698 برای میز های اداری و استاندارد ملی ایران با شماره 7493  برای میز های خانگی طراحی و ساخته شده است  و شامل تست از کنار ، تست رویه و تست کشو ها می باشد . کلیه دستگاه ها دارای تاییدیه استاندارد اتحادیه اروپا و مورد تایید سازمان استاندارد ایران می باشد .

ساخت دستگاه تست متفرقه تجهیزات آموزشی و تخت خواب و سرویس خواب کودک...

 

شرکت نیکان کیفیت اندیش با توجه به تجربه سالیان گذشته در زمینه  طراحی و ساخت انواع دستگاه های تست پنوماتیک ، امکان طراحی و ساخت انواع دستگاه تست را بنا به درخواست مشتریان و یا بر اساس استاندارد های ملی  و بین المللی را دارد  ازجمله دستگاه تست تخت خواب ، تخت نوزاد ، تجهیزات آموزشی و هر دستگاه تست مکانیکی و نیوماتیک .

دستگاه تست میز اداری و دستگاه تست میز خانگی نیکان کیفیت   دستگاه تست میز اداری و دستگاه تست میز خانگی      
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction