نیکان کیفیت اندیش

کلینیک تخصصی مدیریت

نیکان کیفیت اندیش
مشاوره سیستم های مدیریت
نیکان کیفیت اندیش
برگزاری دوره های آموزشی تخصصی
نیکان کیفیت اندیش
تدوین استاندارد های ملی
نیکان کیفیت اندیش
دریافت نشان استاندارد

 

بهینه سازی سیستم مدیریت 

 

 

 

عارضه یابی :

سازمان مشابه انسان ، موجودی پویا و زنده است و پیش نیاز انجام هر درمان و بهبود در بدن، انجام آزمایش های کاملی از وضعیت بدن انسان است. هرچه دقت این آزمایش ها بیشتر و دقیق تر باشد بهبود ها و فرآیند درمان مؤثرتر خواهد بود. نقطه شروع هر تغییر و بهبودی ، درک و شناخت کامل از وضعیت موجود و پیداکردن مشکلات آن است که با عنوان عارضه خوانده می شود .         
لذا با انجام فرآیند عارضه یابی سازمانی به مشکلات و امراض سازمان پی برده و سپس با تعریف پروژه های بهبود قدم اول را برای آماده سازی خود در مسیر رشد و تعالی بردارند.   

مدیریت فروش :

در دنیای امروزی ، که  رقابت برای فروش محصولات سخت و پیچیده شده است اگر بدون برنامه وارد این عرضه شویم  احتمال موفقیت کمی خواهیم داشت، سیستم  مدیریت فروش به عنوان یک علم یکی از نیاز سازمان های پیشرو برای دستیابی به موقعیت برتر در بازار و همچنین حفظ موفقیت های فعلی می باشد .

در سیستم مدیریت فروش برنامه ریزی فعالیت هایی که برای فروش ضروریست صورت می پذیرد تهیه طرح تجاری ، تعیین گردش فعالیت ها و برنامه ریزی تبلیغات و بازاریابی ، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)  و... ازجمله فعالیت هایی است در پیاده سازی سیستم مدیریت فروش انجام می گیرد .

   

بهینه سازی سیستم مدیریت :

آنچه در سازمانها مزيت رقابتي ايـــجاد مي كند، بهره وري به معناي بكارگيري و تركيب موثر منابع موجود در سازمان است.بهینه سازی سیستم مدیریت موجب مــــي گردد كه بهره وري به صورت يك فرآيند دائمي ارتقا يابد و مسير بهره وري مشخص و بسترسازيهاي لازم صورت گيرد. حركت بهره وري لازمه رشد و پيشرفت سازمان بوده و به نهادينه شدن امر بهبود در نظامهاي مختلف سازماني منجر خواهد شد.

بهینه سازی سیستم مدیریت  فرآيندي است كه طي آن بين مجموعه عوامل توليد بهترين تركيب حاصل و متناسب با شرايط درون و برون سازماني در بهره وري تغييراتي حاصل مي گردد.

   

برنامه ریزی و بهینه سازی تولید :

امروزه تولید محصولات با حداکثر بهره وری و تحویل محصول در زمان مناسب از دغدغه های اصلی سازمان و کارخانه جات تولیدی می باشد .

پیاده سازی سیستم مدیریت و برنامه ریزی تولید راهکاریست برای تولید محصول بهره ور با حداقل هزینه و حداکثر سود آوری ، با برنامه ریزی مناسب برای انجام مراحل تولید ، تعمیرات و نگهداری و استاندارد نمودن مراحل تولید می توان جلوی ایجاد هزینه های اضافی در تولید را گرفت و سود آوری سازمان را افزایش داد .

مدیریت استراتژیک:

آيا تا به حال از خود پرسيده‌ايد كه چرا بعضي از شركت‌هاي بزرگ و موفق در مدت زمان كوتاهي با از دست دادن سهم بزرگي از بازار خود به موقعيتي معمولي و حتي تأسف بار تنزل يافته‌اند و چرا برخي از شركت‌هاي كوچك و گمنام به يكباره به جايگاه‌هاي ممتازي در صحنه رقابت بين الملل رسيده‌اند؟ آيا در اين مورد فكر كرده‌ايد كه چرا برخي از مؤسسات، نوسان‌هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي را به راحتي تحمل نموده و بر آنها غلبه مي‌كنند و در مقابل برخي از سازمان‌ها طعم تلخ شكست را چشيده و از ادامه راه باز مي‌مانند؟ به عقيده بسياري از متخصصان علم مديريت پاسخ بسياري از اين گونه سئوالات را بايد در مفاهيمي به نام «استراتژي» و «مديريت استراتژيك» جستجو كرد. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻳﻚ ﻫﻨﺮ ﻭ ﺩﺍﻧﺶ ﺗﺒﻴﻦ ﻭ ﺗﺪﻭﻳﻦ، ﺍﺟﺮﺍ ﻭ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ ﺗﺼﻤﻴﻤﺎﺕ ﻭﻇﻴﻔﻪﺍﻱ ﭼﻨﺪﮔﺎﻧﻪ ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﻗﺎﺩﺭﺑﻪﺩﺳﺘﻴﺎﺑﻲ ﺑﻪ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺪﺕﺧﻮﺩﺵﻣﻲﺳﺎﺯﺩ.

 

 

 

 

  

 

    

    

 

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction